Kim byłby człowiek pozbawiony marzeń? Pamiętam ten dzień, gdy moja żona Natalia zaproponowała mi otwarcie sekend hendu. Tak narodziła się nasza „Nibylandia”...
Minęło dwa lata i nasz pomysł trafił na korzystny grunt. Nastąpił koniec słodkiego lecz przymusowego mojego nieróbstwa (po prostu nie ma we Wrocławiu pracy dla polonistów w szkołach). Pociąg „Nibylandia” nabrał rozpędu.
Zakup ekskluzywnej odzieży, aromatyczna kawa, gustowne drobiazgi, „moja wesoła twórczość dla wielbicieli metalowego grania”. Oto oddajemy wam Drodzy Klienci dzieło naszych rąk... Naszą „Nibylandię”...
Nie ma jednej gotowej recepty dla każdego przedsiębiorstwa sprzyjającej osiągnięciu sukcesu oraz stabilizacji rynkowej, dlatego powszechnie znane powiedzenie "Klient nasz pan" nabrało dla Nas szczególnej wagi zwłaszcza w obliczu dzisiejszego, bardzo konkurencyjnego otoczenia. Świadomość faktu iż szanse na przetrwanie i rozwój mają bowiem przedsiębiorstwa lepiej przygotowane do walki o odbiorcę swoich produktów , nieustannie dokładamy wszelkich starań aby jakość obsługi klienta Naszej firmy była jak najlepsza a oferowany przez Nas asortyment spełniał Państwa oczekiwania.
Misja Nibylandii: Naszą misją jest dbanie o zadowolenie klienta. Zdajemy sobie sprawę, że najważniejsi są ludzie, dlatego naszym gwarantem jest towar najwyższej klasy. „Tanio, modnie i wygodnie” stało się dla nas mottem. Oferujemy luksusowy towar, markową odzież, a także miłą obsługę w domowej atmosferze, w której zawsze czuć świeżo paloną kawę.
Wartości Nibylandii: W naszej firmie największą wartością są ludzie, dlatego staramy się świadczyć usługi dla każdego i na każdą kieszeń.
Nasza odzież jest starannie sortowana według kryteriów jakościowych i ilościowych. U nas znajdą Państwo odzież damską, męską i dziecięcą, a także gustowną biżuterię. U nas klienci znajdą towar wysokiej jakości i świeżości w niskiej cenie...
Regulamin korzystania z serwisu:
1.Sklep Internetowy Nibylandia prowadzi sprzedaż swoich towarów (odzież używana, rękodzieło) za pośrednictwem sieci internetowej. Informacje o towarach, ofertach i promocjach znajdują się na naszej stronie internetowej i w naszym katalogu.
2.Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu na podstawie umowy zawartej między nadawcą Natalią i Markiem Chodor zamieszkałych na ul. Słowiczej 8/8 53- 320 Wrocław, a kupującym.
3.Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej drogą e- mailową lub telefonicznie na podany przez klienta numer telefonu.
4.Dane udostępnione przez klienta na mocy Ustawy o Ochronie Danych Osobowych są wykorzystywane jedynie przez podmiot sprzedający, a więc Natalię i Marka Chodor (sklep Nibylandia) celem przekazania przesyłki z zamówionym towarem.
5.Dane osobowe klienta w razie koniecznośćmogą być udostępnione instytucjom do tego przeznaczonych.
6.jeżeli kupujący w przeciągu 5 dni nie uiści zapłaty za zamówiony towar na wskazane na stronie internetowej konto bankowe, realizacja zostanei anulowana (wysyłamy do klienta ten towarem za który otrzymamy zapłatę. Można też odebrać towar osobiście po umówieniu się z nami drogą telefoniczną).
7.Sprzedający jest zobowiązany do przesłania przesyłki klientowi nie później nuż do 3 dni roboczych od uiszczenia opłaty.
8.Klient może zamówić sobie towar spoza oferty. Wówczas termin realizacji może być dłuższy.
9.Do ceny nadruków na koszulki należy doliczyć koszulkę (prosimy o podanie rozmiarów i koloru lub dostarczenia nam koszulki, na której ma być wykonana prasowanka).
10.Prasowanki wykonane są na specjalnym papierze, na którym drukowany jest nadruk dostępny w naszej bazie lub dostarczony przez klienta (jakość nadruku widoczna jest w dziale „Moje koszulki”).
11.Firma nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe użytkowanie zakupionego przez klienta zakupionego produktu.
12.Przesyłki doręczane są do klienta za pośrednictwem „poczta Polska” zgodnie z obowiązującym w tej formie cennikiem. Za koszt przesyłki odpowiada klient.
13.Odzież sprzedawana w naszym sklepie jest używane, ale jest prana i prasowana.
14.O promocjach (aktualnych) klienci są informowani za pośrednictwem strony internetowej w dziale artykuły, a samych produktach i trendach można przeczytać na blogu.
15.W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem klientowi przysługuje prawo do reklamacji w przeciągu 14 dni od daty zakupu. Uwzględniane będą jedynie te reklamacje, które będą wynikać z naszych błędów (nie ponosimy odpowiedzialności za zniszczenia towaru przez klienta) Ewentualny defekt towaru są umieszczone w opisach produktów.
16.Zakup towaru równoważny jest z akceptacją niniejszego regulaminu.
Dla nas liczy się obupulna uczciwość i zadowolenie. Udanych zakupów.
- Odzież:
a)dziecięca: https://plus.google.com/photos/110062462996295510274/albums/6010725012167343761
b)damska: https://plus.google.com/photos/110062462996295510274/albums/6021388406757227409
- Biżuteria:
a)tradycyjna: https://plus.google.com/photos/110062462996295510274/albums/5983693947850917473
b)z filcu:
-broszki: https://plus.google.com/photos/110062462996295510274/albums/5963302550861267937
-kolczyki i naszyjniki (komplet): https://plus.google.com/photos/110062462996295510274/albums/5963306265461945521
- Filcowe etui na komórki: https://plus.google.com/photos/110062462996295510274/albums/5963303414604588577
- Pudełka zdobione metodą decoupage: https://plus.google.com/photos/110062462996295510274/albums/5963302910548479985
- Rękodzieło z masy solnej: https://plus.google.com/photos/110062462996295510274/albums/5968435454776864129
- 1001 drobiazgów: https://plus.google.com/photos/110062462996295510274/albums/5963301959123662513
- filmy, książki, płyty: https://plus.google.com/photos/110062462996295510274/albums/5970662580699213233
7. Prasowanki (nadruki na koszulki)...
Odwiedź nas koniecznie!!!!